18 år!!!

Idag fyller min lilla majs, 18 år. Kan inte fatta det. Nyss gick vi på lekis tillsammans. Åh, vad tiden har gått fort. Tänk vad mycket vi hunnit med de här åren! Så mycket upplevelser och minnen och resor och hela skiten. Att fylla 18 finns inte på min världskarta. Inte att mina vänner fyller 18 heller. Jag känner rmig fortfarande som 14, typ. Jag kommer alltid vara en lite skit. :) haha. Trots att det är världens sämsta att vara 17 så vill jag inte fylla 18. Eller jo, men haha. Det är svårt. Nästan lite skrämmande.. men oj vad jag längtar..

Nog pratar om mig. Idag är det Mariannes dag och ikväll är det party som faan!

GRATTIS MIN ÄLSKADE MAJS, PÅ STORA DAGEN! HOPPAS DET BLIR DEN BÄSTA AV ALLA! ♥

(Det skulle vara en bild på Marianne här, men det går inte att ladda upp bider på från den här datorn, så det kommer sen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback