Stockholm

Jag och Bea batten hade det bra i Stockholm. Lägenheten var jättefin och mysig. Jag och bea batt tänkte att de kunde ge den till oss. :) Men icke. haha. Varken jag eller Bea var så pigga, så vi gick och la oss tidigt. Vaknade, åt fruksot, tittade lite på TV och städade undan, sen tog vi bussen till stan. Inte för att det var så långt, men gick ju faktiskt mycket snabbare. Vi gick till Åhlens och lömna in min väska, så jag slapp bära om kring på den. Mådde inte så bra under dagen. Hade ont i huvdet och kände mig svag i hela kroppen. Inte sjuk, men svag. Därför ingen lust till att shoppa. Men Bea shoppade på som aldrig förr ;) haha. Vi tog tåget hem vid tre. Båda var helt slut. hade ont i huvudet resten av kvällen med. La mig och tittade på Titanic som jocke hade bränt ut på 2 skivor. Tittade bara på ena skivan. Slutade precis innan Båten åker in i isberget. Täönkte att det var bäst så, annars skulle jag inte kunna sova. Gick och la mig i mammas och pappas säng. Somnar alltid i deras säng när jag är sjuk elelr ont i huvet elelr liknande, sen gick jag och la mig i min säng och där sov jag gott hela natten.  Har tittar klart på Titanic nu och jag gråter fortfarande. Ucsh! ska snart plugga lite. Har lite saker som jag gärna vill ha klart. Skulle vara jätteskönt. I Helgen fyller min kusin, Lisa 9 år. Stora tjejen nu ju! Så blir att åka dit och gå på kalas. Ska lätt vara med på barnkalaset. :) haha. Så mysigt och leka lekar och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback