seychellerna

När jag var i frankrike i somras så pratade moster om att vi skulle åka till seychellerna nästa vinter, om de sålt huset då. Så då skulle hela min familj, msoter och peter, mormor, johanna, jacques, jules och nästa lillkille som är född då och så moster och morbror följa med. Kanske skulle till och med Cristian och Patrik följa med. Himmla kul måste jag säga. Det finns bara ett problem, det är svindyrt. Börja spara nu eller? :) Dit ska jag, om det blir emd familjen eller ej. Hur. Jäkla. Fint. Som. Helst. Min moster har varit där när hon gjorde modelljobb och hon sa att det är en av de finaste platserna hon varit på. Och hon har varit på mååååååååååååååååååååååååånga ställen.

Hoppas, hoppas, hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback