Onsdag

Idag har vi två muntliga presentationer. De ska vara korta, så de tgör inget. :) Jag är klar med allt till imorgon. Så jäkla skönt. Blir nog en tidig kväll idag. Jag är super trött. Och kan behöva hämta mig efter gårdagen. Blää. Det kan inte bli värre. Idag skiner i alla fall solen. Det är bra. En mindre bra sak är att vi inte har någon frukost som jag är sugen på. Och tro mig, vi har alltid massa olika saker. HAndlar nog mestom att jag inte är sugen på frukost. Men idag har vi lunch halv 1. Så jag måste äta frukost. Har inte ens någon frukt hemma. Bara för att min bror inte köper det när han är och handlar. Den jäveln. Kan ju köpa något i skolan! :)

Ses i skolan, beaaaaaaaaa batttt! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback