Inget lösenord

Har nu tagit bort lösenords-grejen, då jag nu kan använda en annan blogg igen. Så välkommna tillbaka, kära läsare :) 

Måste säga att senaste tiden varit urtråkig. Och stressig. väldigt tråkig med, om jag får säga det själv. Känns som om jag inte har någon tid alls till något. Känner mig trött och hängig mest hela tiden. Hoppas bara att jag orkar med skolan nu. Vill inte sabba allt nu. Ser verkligen fram emot studenten. Känns som om jag inte får ut något av skolan. Sad but true.

Jag och Nattis börjar gymma på måndag. Ska ringa henne och kolla om vi inte kan börja imorgon istället. Får se vad hon säger om det.

Kommer kanske bli lite förändringar här på bloggen inom en snar framtid. Hur vi går med detta får vi se.

Kommentarer
Postat av: natta

hej!
Jaa, vi tränar idag! löpband here I come.
/natta

Postat av: elin

ååh vet du EXAKT samma känlsa hade jag sista året av gymansiet. kändes som om det inte fanns någon ening med nåt, som om gymnasiet var helt bortkastad tid! men sen när det är över.. ojojoj:) Studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv!

2007-10-02 @ 07:54:42
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback