Helg snart?

Jag känner mig så trött och sliten. Beror antagligen på att jag är superförkyld. Kanske har jag fått en sväng av feber med. Frös och svettades om vart annat idag. Blir nog bättre inom ett par dagar. Känns som om det är flera veckor kvar till helg. Varför? Funderar vekligen på att åka någonstans på höstlovet. Tror jag behöver något att se fram emot. Miljöombyte. Ska fundera på det i alla fall. Blir ju inget Frankrike.

Ikväll ska jag hem till B och glutta på TV och plugga. Pluggandet känner jag verkligen inte för. Ska nog göra engelskan då och ev. lite matte.



image104


Blir så glad när jag ser att moster använde ordet "glutta" för masssssssssssssssor av år sedan! Du lyser upp min mörka dagar,  tante! :) <3 (Tante = Moster på franska)


sluta med dina dumma kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback