Börja blogga?

Känner för att börja blogga igen. Saknar min lilla blogg faktiskt.

Jag är jätteförkyld, jag har ont i halsen, och mitt huvud dunkar. Migrän? Kanske febern smyger sig på? Jag vet inte. Känns som om att det blir att stanna hemma från skolan imorgon, men jag vet inte. Känns inte bra att stanna hemma från skolan, samtidigt som jag vet att det kanske är nödvändigt och den bästa och snabbaste vägen att bli frisk.

Jag, papps och bror var nyss på tuna park. Tittade på skor. Hittade två par somjag skulle kunna tänka mig. Ska fråga någon om han/hon vill köpa ett par skor med mig. Det är ju 3 betala för 2 som gäller där. Sen så delar vi priset på 3, så betalar jag 2/3 av priset och hon/han 1/3. Det tjänar vi ju båda på. Kanske mamma vill ha ett par? :) Fanns ju mycket fina skor där, men måste hålla mig till helt platta skor nu. Då jag inte vet hur det blir med knät. Blir det halt och jag ska gå med klackar med mitt nyopererade knä, så ser jag bara en sak framför mig. Att jag ligger på marken. Med tanke på att det är nerförsbacke hela vägen till skolan, så ska jag nog satsa på platta skor. Hade ju lite problem med det förra åtet. Spemm goes smart?

Dagens bästa: MIN BÄSTASTE SOPPA TILL MIDDAG! CAN'T WAIT! :)

Dagens sämsta: Jag mår bajs. Inget mer med det. Går nog och lägger mig efter maten.

Kommentarer
Postat av: elin

jo schemat funkar bra:)
jooo, klart du ska börja blogga igen, avreagera sig lite med att skriva är härlit:)

Postat av: natalie

hejsan. klart du ska blogga!

2007-09-12 @ 14:13:14
URL: http://www.neme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback