regelbundet

Min moster sambo, Peter, sa till mig idag att jag borde ha en bestämd dyngsrytm. Jag ska vakna samma tid varje dag, så gått det går. Detta betyder att jag måste vakna 7 varje dag. Även på helgerna. eller egntleigen halv 8, men när jag inte kancykla till skolan längre, vilket är snart, så måste jag gå klockan 8 på morgonen. Så skulle behöva vakna en timme innan jag går. För att undvika stressen. Man ska också föröska gå och lägga sig vid samma tid. Ska försöka lägga mig vid 9 eller 10 varje dag nu också. Då får jag 9 eller 10 timmars sömn. Det blir nog bra. Fast, jag kanske kommer följa det här en vecka och sen kommer jag förmodligen skit i det. 7 känns lite tidigt för min del. När jag inte behöver i alla fall. 8 är okej. Men vi får se hur det blir. Något måste jag ju göra åt det, innan det är för sent. Kanske ska vakna lite tidigare om mornarna nu, så jag är dödstrött klockan 9 på kvällenoch kan somna. Vi får se. Ska skaffa avslappningsband med. Spemm goes seriös! Men va fan,det här tar kol på mig.  Känner mig dock ganska pigg nu, tack vare en jättretrevlig dag, men mycket skratt och så.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback