Om det fanns några fler timmar på dygnet

kanske jag hade bloggat lite mer. Har varit sjuk, pluggat, pluggat och åter pluggat senaste tiden. Inte et minsta kul kan jag säga. Nu är det mesta över, så skönt. Ikväll ska jag njuta. Bara slappa och ta det lugnt. Ska njut aoch verkigen ta tillvara på kvällen! Var så länge sedan. Imorgon slutar jag klockan 7. Kommer nog vara helt slut.

Jag och mamma har varit och handlat. Massor med frukt och grönsaker köptes. Mums. Var helt tomt i kylen. Åt upp de sista igår. Behövdes en påfyllning inför imorrn, då jag slutar så sent. Skulle aldrig klara torsdagarna utan frukt. Maten är snart klar och sen är det film för hela slanet. Blir nog tidigt kväll..


Mat nu!  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback