Lite blandat

Hänt en del sen sist? Hm. kan ju börja med att vi fick våra skolfoton idag. Nöjd med min enskillda bild. Klassbilden blev dock katasrof. Och det är inte mitt fel. Killen framför mig typ rörde på sig och jag stod på en kant, så att jag typ lutade mig bakåt och typ ja, det blev som det blev. Men det är väl så jag ser ut när jag tappar balansen. Enjoy alla som får se det sen! :)

Ringde moster ivkäll. Hon tyckte att jag skulle dra iväg nån stans på lovet helt själv. Till nåt varmt och soligt ställe. och bara njuta. Tänk vad skönt. det ska jag nog göra någon gång när jag blir äldre. Tänk vad härligt. Just nu känner jag mig inte riktigt säker att bara dra iväg sådär helt själv. Men det kommer. Hon var lika trött och stressad hon. Det var alla fall skönt att få prata med henne, var så länge sedan.

Jag har bjudit med Amelie, Bea och Marty till så ska det låta 30 /10. Ska b li riktigt mysigt faktiskt.

Vad mer..

Tror pappa kommer att få göra sin knäledsoperation inom de närmsa månaderna. Hoppas verkligen att det kommer gå bra med allt. han måste gå på kryckor eller åka rullstol efteråt och kommer var asjukskriven i tre månader. Jag sa till honom att om han blir erbjuden en rullstol så ska han ta med en hem, så kan jag använda den om inte han vill (A) haha.

Kan ju ta att meddela att jag har haft jordens huvudvärk idag. Den var inte att busa med, som Amelie skulle ha sagt. Riktigt rusikig. Och är fortfarande. får se hur det går tt somna ikväll.

Ni ni, nu väntar avslappningsbandet och sängen och allt det där. Ska bli skönt. Hoppas att huvudvärken gått över till imorrn. Annars vet jag inte omjag går till skolan. Går ju till 7. känns mindre kul. Vi får se hur det blir.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback