inte mycket till bloggning.

Jag lider av stress. Verkligen. Känns som om att mitt hjärta slår 170 hela tiden och jag kan aldirg lugna ner mig. Kan inte sova. Somnar typ 5. och jag glömmer allt och allt är helt förjävligt, måste jag säga. Hemsk. Verkligen. Inget drömsenarie direkt, nu när vi har så mycket i skolan. Men vad ska jag göra lixom?

Friendsutbildning idag då. Trevlit, trevligt måste jag säga. Blinder kommer upp här på bloggen när jag fått bilderna av Christoffer. Eller amelie.  Åt fan kanelbullar där, ont i magen nu alltså. hade matlagning ochjag åt en halv potatis och typ en matsked sås och sen liten strimla kött. och så morötter. Men det är som det är.

Hade fått ett papper om att jag ska hämta något på Ica. undra vad? Jag har inte beställt något. eller? Spännande, men lite skrämmande, I must say.

Nya jacka blidde det idag med. Grön parkas från indiska. 100 % bomull. Löstagbart foder. Perfekt säger jag! Så mysig och praktisk!

Igår köpte jag nya glasögon. Vet inte om jag blev helt nöjd. Men skitsamma.. jag skulle vilja ha olika varje dag, så jag tog typ bara ngåra..:) hahaha. Nej, men nästan. Om ca en vecka kommer dem.

Kanske jag skulle öppna naturkunskapsboken och plugga lite? Kan ju i alla fall inte sova. Vi får se.
ha en trevlig kväll, folks!




Du betyder allt för mig, ska försöka bli bättre på att visa det! I NEED YOU. ALWAYS!

Kommentarer
Postat av: amelie

jag behöver dig mest

Postat av: Emma

och då finns jag för dig, som du finns för mig när jag behöver dig MEST!:) <3

2007-10-05 @ 07:27:35
URL: http://emmalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback