Torsdag

Vad är det för fel på vädret? Igår var det underbart väder och idag är det bajsväder. Hade tänkt att gå hem och sola idag, då vi slutar klockan ett. Skitockså.. Jag antar att det blir till att plugg aengelska idag då. Blev inget av med det igår. Åkte till Amelie och tränade repliker och sedan kom M förbi och stannde till efter 11. Måste ut till apoteket sen och köpa linsvätska. Funderar även på ett par nya skor? Och ja, jag har ungefär 90 par skor, men det är alltid kul med nya.. :)

Nu - Frukost och sen beger jag mig till skolan...


Kommentarer
Postat av: beatrisos

klurifixet med dig och dina skor är att du använder typ hälften av de! lite smått tråkigt

2007-05-24 @ 17:57:26
Postat av: Emma

Bea: Jag använder alla mina skor, dock inte i skolan.. Men allt har sitt tillfälle.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback