Sovmorgon

Idag är vi lediga. Vi hade bara datakunskap idag, men vi fick vara leidga om vi gjorde provet förra veckan istället för nästa vecka. Och så blev det. På eftermiddagen har vi buffertdag. Jag har missat ett prov, "räkna med energi". Så det ska göras. Efter det är jag sugen på en sväng till tuna park och skopunken. har hittat mina sandaler! Måste ut och prova. Någon som vill göra mig sällskap? :)

Igår gick jag och la mig vid 22.00 och idag vaknade jag 10.00. Helt underbart! Jag måste ha varit supertrött! Snar ska jag ner och möta Amelie vid skolan. Plugga lite innan provet och sen ska vi käka i skolan. Vad är det för mat idag? Får vi mat idag? Igår när vi kollade på matskiten på tv;n, så stod det bara för måndag och tisdag. Men vi borde ju få mat? Buffertdagen börjar ju efter lunch. We'll see.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback