Nationella

Nationella gick mycet, mycket, mycket bättre än vad jag någonsin skulle kunna föreställa mig! Svarade på allt och det kändes inte så svårt. En fråga bara: Varför skulle man behöva två timmar för att göra det där provet? Jag var klar efter 50 min. Och då är jag känd ( =D) för att jag är så seg på prov. Haha. Men det var kul. Jag fick tillbaka mitt kompendium och resultatet från seminarien. MVG så att det skriker om det! :) Ibland är jag lite duktig.

På engelskan var jag och A mästare på att skicka vattenflaskan till varandra. :) Frida läste också upp sin saga och då lärde vi oss ett nytt ord.. WOW!

På matten gjorde jag och bea nästan ingenting. Vi lyssnade på musik och jag läste en sak från friends. Påtal om friends. På fredag slutar vi efter nationella provet som slutar 09.30. Men inte jag. Jag har friensmöte mellan 11.30 - 12.30. Men det är helt OK!

Nu - träning inför excelprov som vi har imorgon. Hjälp, jag kan inget! HEJA SPEMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback