Fredag?

Är det fredag idag? Har noll koll.

Har spenderat dagen på många olika håll idag. Förmiddagen och lite av eftermiddagen gick åt till att städa och rensa. Nu är det klart och jag är jättenöjd. Sedan åkte jag och K ut till skjulsta och larmade. Därefter skulle vi skjutsa K's pojkvän med vänner till en förfest. Och bara det var en upplevelse i sig. HAHA! Sen hem hit med K och här var vi, resten av kvällen. Nästan. Gick en stund till Moster, Peter och Aramis. Den busen säger jag bara! Tror nog han tycker att jag är jättetråkig som inte kan busa med honom som förut, pga av min skada i knät och sprickan i andra benet. Benet  känns bra. Det ömmar och vissa dagar är bättre än andra. Knät däremot kan jag inte lita på. Det lever sitt eget liv tror jag. Idag har det varit otroligt jobbigt, fick t o m ta fram kryckorna och använda dem. Ska kolla upp det här med operationen, hur lång rehabeliteringstiden är o s v. Kanske är bättre att köra på en gång om det läker fort? We'll see. Vill egentligen inte opereras, men det är utan tvekan nödvändigt. Kanske kan man göra operationen med lokalbedövning? Jaja. Det får jag ringa om på måndag. Nu ska jag göra klart min kemiläxa som ska vara klar på söndag. Ja, du lästa rätt. SÖNDAG. Kul att man får läxor till på helgen med..

 Nattinatt

Kommentarer
Postat av: elin

ja DET tycker ja du ska göra. Lycka till och visa resultat sedan:) Trevligt veckolsut oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback