Att vakna utvilad....

.... är underskattat. Har sovit tolv timmar inatt.. HEJA! Sååååååååå skönt. fast jag drömde en mardröm. Ucsh! Jag blev förföljd av en man när jag gick till skolan. Fast det visste jag inte då. Han gick samtidigt som mig varje dag. Och en dag satte jag mig för att vänta eller vila på en mur. Så kommer han med sin cykel och så ler han jättemycket och cyklar fram och tillbaka runt mig. Han börjar prata. Och jag får panik, så jag springer ner mot min moster samtidigt som jag skriver sms till pappa. Men jag får ingen leveransrapport. Fattar att det inte kommit fram, så jag byter håll och springr rakt mot honom, rakt in i han cykel, så att han ramlar. Sedan fortstätter jag springa upp för backen och hemmåt. När jag kommer hem så säger pappa att hans batterier i mobilen hade tagit slut. Snacka om att jag blir arg.

Sen går jag ut en gång till och då är det en ung tjej som följer efter mig. Hon slår mig och massa saker.. sen så pekar jag mot min mosters hur och så säger jag, om jag visslar nu kommer det komma en stor svart farlig mördar hund farandes mot dig. (hhahaha, Aramis) Då springer hon därifrån. Jag går upp till moster och c.o. Och sedan går jag hem igen.

Nästa gång jag får ut, är hon efter mig igen. Den här gången med 3 kamphundar. Gissa om jag blev rädd, rädd eller rädd? sen kommer jag inte ihåg mer.. Kanske låter töntigt, men närjag vaknade i natt, var jag väldigt nära på att smsa A och fråga om hon ville gå en promenad till mig och sedan med mig innan skolan. Nu är det bättre. Tror jag vågar gå själv till skolan. :) haha. Annars börjar jag och bror samtidigt idag. Kan ta sällskap med honom till skolan..

Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback