Barnförbjudet

Matchen idag var väldigt dramatisk. Domarna var allt utom bra, något som resulterade i att spelare, coacher och även vi i publiken blev väldigt upprörda. Om jag förstod det rätt, så var SVT på plats för att sända matchen live. Om man hörde ljudet i hallen, så skulle jag klassa den sändningen som barnförbjuden.  Detta p g a de ord som uttalades av vissa i publikens munnar. Inga vidare ord, då det värsta jag vet är svordomar. Matchen spelades mellan EB och Visby, och slutade 71-76. Synd att inte EB kunde få vinna sista matchen. Hade det inte varit för domarna, hade nog EB vunnit. En annan anledning var att EBs stjärna, Cisti, blev utfaould med fem (?) minuter kvar att spela.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska vara hos moster kvart i 8 imorgon, då jag på förmiddagen ska vara hundvakt och klockan ett så är det långpromenad som gäller, då vi har idrottsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback