Skulavslutning och allt

Länge sedan jag skrev.

Skolavslutningen i tisdags var inte speciellt kul. Lixom, vad är meningen med att komma? Jag och Marianne gick och hälsade på i stålfors. trevligt! Och gissa vem som var där! LENNART! Honom har man inte sett på evigheter! Han ska till Italien och hälsa på alla, Lyx. Men i höst kanske jag gör det med? we'll see. M var också där, men sin sötnos. Och alla andra mammor och pappor. Haha. Kanske bättre om man gör om stålfors til dagis? :)

Åkte med M och L till dem,´och sedan gick jag till tuna park där jag skulle möta Noemi. När kommer hon då? efter 40 minuter. Snällt! Jag shoppade i alla fall näsan allt innan hon kom. haha. Sen åt vi. Rättelse: Jag. Hälsade på Anna och sedan gick jag barfota hem, för jag hade skavsår. Har fortfarande ont i fötterna, haha.. My bad.

Till stallet med Proout. det behövde jag. Tack, proout! ♥

sen hem till moster, peter och aramis! Sov över där i världens mest perfekta säng! Det kommar att bli många fler övernattningar där i framtiden!

Var hund + barnvakt igår. Tjänade lite pengar där! Skitbra! mer stålar till france. På kvällen var jag hos Alex. Tittade på film och käkade och busade med ludde! :) Vid 11 åkte vi til Martin, och jag säger bara en sak. Det var en upplevelse i sig! haha!

Ska tillbrinag dagen med Martin och alex idag igen.

Ha en bra dag! ♥

(Proouten, nu vet du vad jag gjort de senaste dagarna (A) )

Kommentarer
Postat av: prouten

stallet är helande :D

2007-06-14 @ 12:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback