Middag

Hemma efter en underbart god middag hos moster och peter. Det bjöd på fisksoppa.. Underbart gott! Det finns inget bättre än det. Skulle kunna äta det dag ut och dag in. mmmm..

Jag har feber. Vet inte varför? Har haft ont i huvdet sen igår. kanske är det för att jag fått för lite sömn? Hoppas bara jag kan sova bort det till imorgon, då jag och mina kineser ska iväg på en liten tur. :)  haha. Men känns inte som någon höjdare att vara ute i solen med feber. Men vi får se. Kanske är det bara något som har flugit i mig.

Haha. Aramis är tokig. rikitgt tokig. Han hoppade upp på en bänk, som de ha på deras stora balkong. haha. Den är inte så bred, kanske 30 - 40 cm. Där hoppade han i alla fall upp och sen skulle han lägga sig på min moster, som satt upp. Tänk er en stor Dobermann. jag tror att han tror att han är en liten knähbund. :)haha.. det slutade med att bordet höll på att välta och deras kaffe och min cider rann ner på golvet.. haha.. Puckohund.. Har även lärt honom att "snurra" idag. Han typ, går ett varv runt sig.. Säger jag snurra höger, snurrar han åt höger och snurra vänster, går han åt vänster.. haha.. Han lär sig så snabbt.

Frejas matte tycker jag sköter aramis jättebra och har stenkoll på honom. Så nu har hon frågat om jag kan tänkta mig läta freja lite också, mor en summa pengar. Varöfr inte? Jag tycker bara att det är jättekul. Men vi får se, freja kanske inte är så lättlärd heller, som aramis. Men jag ska ge henne ett försök. :)

Nu vet jag inte vad jag sitter och babblar om. Vet inte ens vad jag skriver.. Det är alltså dags att gå och lägga sig..

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback