Mail från Q

Quan skickade detta mail för en stund sedan. Haha. Så rolig min lilla Quansing är ibland.

"Hej mina tre "em"!
Nu är det väl dags att jag utvecklar min "idé" och orsaken till att ni har blivit ombedda att boka 6 juni! Som vi alla förmodligen har märkt, så hinner vi inte träffas särskilt ofta, och om vi gör det så blir det ett "Hej", "Hej då". Så detta är min idé:
Vid 10-tiden cyklar, ja, ni hörde rätt, cyklar vi till nån fin och lugn plats (jag och säkert ni med behöver komma bort från all stress, och nej, jag har inte råd med spa) här i Eskilstuna. Tro det eller ej, men efter 17 år (snart) i Eskilstuna har jag faktiskt upptäckt att vi bor i en ganska fin stad! Men iaf, eftersom du Emma är skadad, kanske du kan åka moppe?

När vi väl har kommit fram till vår slutstation, så har vi varit så smarta och tagit med lite enkel mat och dryck! Jag menar alltså att vi kan ha en liten pick nick. Sedan skulle vi kunna spela kubb eller helt enkelt bara sitta o äta och babbla sönder oss själva. När vi känner oss klara kan vi ju bara cykla/åka moppe hem igen!
Nedan har jag listat fördelar med denna lilla utflykt :)!
1. Vi kan umgås (i en annan miljö).
2. Vi är nyttiga och cyklar (sorry Emma) + så kan jag behöva lite träning på den punkten och jag råkar veta att ni är rätt tålmodiga med det :) (har ni något val?).
3. Har vi tur med vädret kanske vi kommer hem som pepparkakor i tidigt stadie.
4. Vi kan ta en massa kort. (När jag blir gammal och kanske inte minns allting vill jag ha foton och minnas dom jag gillade :))
Ni kan säkert komma på fler fördelar..
Så 6/6 utflykten är inte för att fira nationaldagen utan för att fira vår vänskap :)! Var/vart (vet inte skillnaden) vi ska åka har jag ingen aning om, men tänkte att vi kanske kunde utnyttja stadens natur (trodde aldrig jag skulle säga så) och stanna någonstans längs ån(?). Lr, ni kanske har några idéer. För som sagt, detta är ju bara en idé, en idé som kan ändras, utvecklas och påbyggas! Det kanske skulle vara smart att ha en plan B också då vädret inte går att lita på på den här delen av jordklotet. Skulle vara kul o höra vad ni tyckte och ville!
Ha det bra gummor! [Quan]"

Och jag ska cykla. För jag kan cykla, i alla fall med ena benet. Så ingen särbehandling här inte.. :) Jag ser fram mot 6/6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback