Lördag? Måndag? Söndag?

Nu har jag fått klart för mig att det är måndag idag. Det är sommarlov och jag kan som vanligt inte hålla koll på dagarna. Varför lixom?

Inge vidare väder idag. Kanske ska man fortsätta göra Kollage? Känner mig dock lite sällskapssjuk idag. Samtidigt vill jag också läsa min underbara bok. Klurigt. Kanske hinner jag både läsa och göra kollage och umgås. Jo, jag har sommarlov, så jag hinner allt.

Inatt låg jag och läste till klockan 2, vilker resulterade i att jag vaknade klockan 11. Oj. Visste inte att jagkunde sova så länge, antar att det var det jag behövde. Jag har i alal fall avnjutit en underbar frukost (På ballkongen, höll jag på att skriva.. hm ).

SKa nog spela lite Taipei nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback