Kollage

Kollage

Jag har under helgen pysslat lite med att göra kollage som jag kan sätta upp i min hall. (Ja, jag har en egen hall.)
Nu ska vi äntligen göra nått åt hallen och jag tänkte eftersom det bara är jag som är där kan jag ju klippa ihop mina favorit bilder till fina kollage om kan pryda min kala väggar. :) Men först ska det tapetseras eller målas om. Rättelse: Bredspacklas och sen målas eller tapetseras. Jag har gjort jättemånga kollage nu, men alla är dock i större format och får därför inte plats i skannern. Det har var det sista jag gjorde av bilder som blev över, men som jag trots allt ville ha med. Jag har länge velat göra sådana kollage, emn inte riktigt haft tid, möjlighet eller ork. Så under tidens gång har jag samlat på mig lite foton som jag hittat. Nu har jag använt alla och ska nästa regninga dag pyssla med att ta fram fler kort och göra fler kollage. Det kan bli en superbra present! Alla minnen tillsammans i en ram som man även kan kolla på när man vill. Och vad är meningen med att ha hela foton, det är ju oftast bara vissa delar som man vill ha. Men visst är det även mysigt att ta fram alla fotoalbum och mysa under en filt och bara njuta. Tur att vi alltid gör dubletter.  Nog babblat för idag.

Nu väntar min bok. Superbra!

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: elin

tack så mycke:)
ååh va rolit me kollage! ja har äckligt tråkigt men kom på att ja kan fixa ett eget kollage i min klippbok. Tack för tipset. Trevli dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback