Kanske skulle jag starta upp en hundkurs?

Många av Aramis hundkompisars mattar och hussar frågar mig om jag inte kan lära upp deras hund/hundar som jag gör med aramis mot pengar. Visst. Jag tycker det är kul, så varör inte? Men nu, känns det som om det kommer ta upp alla min framtida tid. Kanske skulle jag ha en eller två kvällar i veckan då jag tränar hundarna. Skulle fan vara skoj. Frågan är. Har jag tid? klart jag har tid, men är det något jag vill prioritera. We'll see. Nu ska jag i alla fall börja med freja och deras valp som de får vecka 28. Ska bli kul! Och hon sa att hon inte var snål och att jag skulle få mycket pengar för det. haha.. Bättre för mig. Ska sparas i min reskassa.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback