Fredag

Har varit hundvakt idag. Myspys med Aramisososos, min älskling. Han har varit lös hela dagen, jätteskönt att inte behvöva gå och bära och dra iett koppel. Men Aramis fixar ju allt. :)

Eftermiddagen och kvällen har tillbringats med Martin och Alex. Trevligt, trevligt. Haha. Kevin är ju bara för söt. :)

Funderar på om jag ska lägga mig och läsa en stund. Orkar jag det? har inte hunnit läsa på så länge. Nu är det torts allt sommarlov så  nu ska jag hinna läsa. Har ca 14 böcker som väntar på att jag ska läsa dem. So here I come... eller nä. Imorgon.

Imorgon far A iväg till visby och gotland. Tråk. Men sådan är livet. Vad ska jag göra en hel vecka nu då? haha, läsa!

Nej, nu är det raka vägen mot sängen.

Natti, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback