Fredag

En lektion idag. Engelska. Vi ska titta klart på en film bara. Sen bär det av till sjukgymnasten. Ska till Tuna Park med mammsen. Antar att man måste ha på sig nått på den meningslösa avslutningen. Man har ju avslutning för att få betyg. Eller man går ju till avslutningen för att få dem. Men, nej. På S:t Eskil så får man inga betyg i handen. Dom skickas hem. EFTER midsommar.. Bajs. Så måste man köpa en fin klänning för att lyssna på rektiorns tal. eller sömnpiller. Ucsh. Jag är upprörd. Och vem vill gå i klänning i detta sunk väder? Inte jag i alla fall.

Nej, nu ska jag sluta var aså negativ.

Igår var jag bäst på att borsta bonlurken. hihi. OCH HÅLLA HONOM HELT SJÄLV. Bea var borta i EVIGHETER, den jäkeln. Men jag klarade det. :)

Ingen träff med M idag. L hade blivit sjuk. Stackars. Krya på dig skruttan!

Later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback