Snögumma/snöhund

Herregud, så mycket snö vi fått. Igår var jag, aramis och moster ute och pulsade runt i snön och åkte pulka. Det var så länge sedan jag gjorde det sist. Aramis och jag hade snö överallt, och jag luktade blöt hund när vi kom in, vilket inte var så trevligt. Idag är jag hemma på grund av sjukdom. Tråkigt. Känner mig elak som "sviker" gruppen i temat. Men vad ska man göra? :/ Vi är i alla fall grupp 6, hoppas därför att de inte han redovisa. Nu blir det frukost och sedan ska jag försöka vila hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra det här till en modeblogg??

2007-01-22 @ 18:58:20
Postat av: Emma

Anonym: Varför skulle jag göra det?

Postat av: Emma

Anonym: Varför skulle jag göra det?

2007-01-23 @ 19:21:18
URL: http://emmalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback