Bea har ordet

Nu ska jag berätta historien om hur LiseLotte became Ligelott. Det var så här att den 23:e augusti så började vi i samma klass på S:t Eskils Gymnasium. Vi började prata och så eftersom att vi hade en gemensam kompis. josssefajn. sen en vacker dag skulle vi intervjua varandra. jag intervjuade Ligelott och hon mig. sen när vi skulle renskriva och sätta upp på väggen så stavade jag hennes namn fel. jag skrev Liselott och tänkte vrida till s:et litegranna med det såg ju ut som ett g.... underbart, då hade vi fått en nytt smeknamn till någon sådär första veckan. och det bästa av allt är ju att namnet Ligelott är lite, lite, lite... bättre.


Kommentarer
Postat av: bea

hoho ^^

2007-01-17 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback