A list

Favoritväska: Min marinblå kuvertväska
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Blåååååååa
Favoritfilm: Det finns massor, massor, massor av favoritfilmer hos mig. Kan inte välja.. =P
Favoritskor: Just nu.. Mina röda pumps
Drömjobb: Statsminister
Favoritkaffe: BLÄ - Här dricks det te för hela slanten
Sofi eller Ebba: Ingen av dem..
Favoritstövlar: Ett par Kors by Michael Kors stövlar
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Så mycket pengar jag tjänar och får..
 Hur många skor har du: 61 par
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: Kilklack har aldrig varit min grej. Jag får säga stilett.
TV-program: Jag kollar nästan inte på Tv längre... =O
Fulaste plagg i din garderob: En ljusblå t-shirt som det står paris på. Denna införskaffades första gången jag var i Paris, meaning många, många år sedan.
Snyggaste plagg i din garderob: Svår fråga..
Favorittidning: hm.. Får väl säga aftonbladet med tanke på att jag nästan aldrig läser tidingar längre.
Länder du varit i: Frankrike, Danmark, Tyskland, Belgien, Norge, Spanien, grekland....
Länder du vill till: Skulle vara kul att åka till USA någon gång.. Men mitt drömresemål är att åka till något land i Afrika.
Favorithändelse i hela ditt liv: Hemlis!
Drömbil: Till det stadiet har jag inte kommit än.. Bilar har aldrig varit min grej.

Vill ha mest just nu..
Skor: Skulle vilja ha ett par Kors by Michael Kors stövlar! NU!
 Klänning: metalic färgad.
Väska: Jimmy Choo!!! NU! NU! NU!
Jeans: Skulle vilja ha ett par nya ljusa jeans..

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé alla gånger.
Fendi B-bag / Fendi spy: Fendi spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin utan tvekan. Älskar skorna!
Latte / Cappucino: Som sagt - här dricks det te
Coca Cola / Pepsi: COLA!
Paris / Nicole: Nicole.
OC / Beverly Hills 90210: OC!
Puss / Kram: Puss.
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad.
Fläkt / solfjäder: Solfjäder.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci!!!

Har du någonsin..

Önskat att du var någon annan? Yes.
Snubblat runt i dina klackar? Oui
Varit avundsjuk på någon? Japp, många gånger!
Hatat någon? Nej, aldrig.
Velat rymma och skaffa nytt liv: Nope!

Kommentarer
Postat av: Emma

bra lista ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback