Var tog veckan vägen?

hm.. Var det inte måndag igår? Tiden bara rusar fram känns det som. Skönt! Samtidigt känner jag att alla saker jag borde göra eller ska göra inte riktigt hinns med. Behöver nog en ledig dag, en dag för mig själv. Snart är det lov. Detta lov har lärarna sett till så att vi blir tvugna att plugga. Många lärare lägger bort skolan helt på lovet. De låtsas att deras arbetsplats inte finns. Men oss kan de lägga massa arbeten på? Vad är det för stil? När man har lov har man lov. Skulle vara skönt att inte behöva tänka på något på skolan under lovet. Ska jag dessutom åka bort, vet jag inte hur det ska gå ihop. Vem vill plugga utomlands? Inte jag i alla fall.. Finns inget att göra åt saken. Får helt enkelt åka till Frankrike för att plugga.. :/ Vilket nöje! (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback