The list

KLÄDSEL
vad har du på dig idag:
Just nu: Leggins, Stor tee och hoodtröja. I skolan hade jag svarta jeans, vit topp och svart cardigan.
smink: Inget
vad använder du just nu för skor: Jag har på mig minna inneskor.
favoritfärg på kläder: Beroende på årstid och hur jag känner mig..

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng:
JAG =)
du pratade med: Mogge
du gick på bio med: Amelie
du gick på stan med: Amelie
skällde på dig: Minns inte.. Mamma eller pappa, kanske?

SENASTE
låt du hörde:
Tout Dire
film du såg: Dreamgirls
mat du åt: Åt en yoghurt nyss
kram: Amelie
puss: Marta
känsla: Trött
ilska: Här om dagen...
resa: France
glädje: Today
dröm: Haha, drömde i natt och det var jättekonstig..
boken du läste: Läste i samhällskunskapsboken.
personen du träffade: Bror
personen du pratade i telefon med: Noemis pappa
personen du fick sms av: Migge
gången du åt en 7-elveven korv: En sådan har jag aldirg stoppat i min mun.
gången du va utomhus: Nyss
gången du sov: I natt
gången hela din familj åt tillsammans: Idag. Vi äter tillsammans varje dag.
saken du köpte: Tuggummi! :)

OM DIG
namn:
Emma
ålder: 16
sysselstättning: Går SamSocial på S:t Eskils gymnasium
Syskon: Skapades trilling, föddes tvilling.. Så.. En tvillingbror =) <3
hårfärg: Mörkblond - eller vad är jag?
ögonfärg: Blåa
skostorlek: 39

FAVORIT
färg:
Lila
mat: Quans mammas
låt: Det finns så många favoriter..
ämne: Engelska
plagg: Måste säga min mjukis hoodtröja.. =)
skor: PUMPS
ställe: Mosters och morbrors hus/mark i France!

ALLMÄNT
ska bli skoj:
Att få matteprovet överstökat..
ska inte bli skoj: Att moster och morbror ska sälja huset! :'(
sparar till: Inget. Sparar inget heller..
pålägg som gäller: Äter inte mackor..
önskar jag var bättre på: Allt?
dagens dryck: Te!
vad saknar du: Aramis
vad har du gjort i dag: Varit i skolan, Pluggat matte, Kollat på OC och tagit det lugnt..
var det kul? Njae..
brukar du svära mycket? Nope.
hur tidigt stiger du upp? Beror på..
är det bra eller dåligt? Det är väl bra..
gillar du att slåss? Jag vet inte. Har aldrig slagit någon..
vad ska du göra ikväll? Sova
hur många timmar sover du per natt? har varit dålig på att sova den senaste tiden. I vanliga fall sover jag 10 timmar
vem är snyggast i världen? Hmm.
 vad är det för veckodag? Tisdag
är du uppväxt på stan eller på landet? Både och.
har du utländska föräldrar? Mamma är danska..
vad lyssnar du på för musik nu? Östen med resten <3
öl eller vin? Inget av de
vad längtar du till? Att få åka till Frankrike
vem hatar du? Ingen. Lägger hellre min energi och tid på annat..

Kommentarer
Postat av: Malena

Du hänger väl med på Hälsoutmaningen!
Kram M

Postat av: Amanda

rolig li

2007-03-05 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback