Shopping.

Under de sistsa dagarna har det blivit lite shopping.. Batteriet i kameran dog, så kunde inte fotografera allt.



Jag bjuder på prislappen i den  vänstra skon, som jag inte har hunnit tagit bort.. Köpte även lika dana i rött (men batteriet dog) Halva rea priset på Wedins Båda paren kostade 199:- tillsammans



Klänning - H&M 198:- Klänningen är lite förstor så den ska vi sy in:)


Amband från Indiska, kostade ca 7 kronor 

Plånbok från Wedins, 39 :-

Armband, även dem från Indiska, 12 :- 

Köpte även 
- En grön tee med fjärilsärmar från Vila
- Aprikosfrgat Nagellack från Lindex 
- Vitt linne från MQ
- Munskölj (haha)
- Ett par örhängen
- Ett linne från Vero Moda

Här om dagen fick jag 19 par nya skor av min moster, bild på dem kanske kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har spanat in en sån klänning också, fast en röd. =) Förhoppningsvis blir den min!

Postat av: Emma

Ylva: Tycker du också att den är så vid?

2007-02-05 @ 18:17:37
URL: http://emmalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback