Nästa bok

Ja, nästa bok på listan är Sagan om Emma, skriven av Josephine Cox. Det är tre böcker i en. De olika delarna heter Olycksbarn, Övergiven och Villebråd. Boken är på ca 1000 sidor, inget jag orkar sätta tänderna i idag, men tanke på att jag nästan sitter här och sover.  Men imorgon eftermiddag läser jag gärna ett par timmar.. Jag har ingen aning om vad boken handlar om vad boken handlar om, förutom de lilla mamma sa till mig. Omslaget till boken där sammanfattningen står har blivit borttappad.. Går säkert att läsa på internet, men litar på mamma.. Boken trycktes 1991, känns lite gammalt med tanke på att jag läst rellativt nya böcker på sistone. Nu känner jag att jag knappt kan stava längre så nu är det raka vägen till sängen som gäller.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback