Mellis

Jag har fått tillbaka mitt behov av fruktsallad. Jag tycker att det är jättebra mellis. Men. Jag äter det hela tiden. Det är sååå gott! Finns nog inget godare än fruktsallad! Thank god for fruktsallad! Jag brukar göra en stor skål, så att det räcker några dagar. Idag har jag varit hemma p g a migrän och då har jag hunnit äta upp hela skålen, som annars brukar räcka i cirkus 3 dagar. Antar att det var den bästa medicinen för mitt onda huvud. Nu är huvudvärken borta. Igår gick jag och la mig vid 9, fundrar på att göra samma sak idag. Det var otroligt skönt. Jag vaknade klockan 00.30 inatt jag kände mig utvilad. Har under den senaste tiden gått och lagt mig vid den tiden. Skärpning Emma! Att somna tidigt är underskattat. Man sover helt klart bäst fram till 00.00. 

Hoppas att ni alla haft en bra alla hjärtans dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback