Helg utan plugg

Nästan i alla fall. Har pluggat matte några timmar, så nu är jag med igen! Annars har jag inte rört skolböckerna. Så skönt. Att läsa har jag inte hunnit med. Eftermiddagen gick åt till att promenara i skogen, med moster, hennes fästman deras hund och mormor. Riktigt trevligt sen bjöd moster och peter på middag. Fisksoppa. Så underbart gott! Till det åt vi baguetter och till efterätt drack jag te, de andra kaffe och så åt vi sockerkaka.. :) Jag är inte ett dugg trött fast än det var läggdags för länge sedan. Kanske att jag ska lägga mig och läsa nu? We'll see..

Idag lärde jag mig att när Italienare (ungdomarna i alla fall) Säger Hello, använder de sig istället av ordet "We". Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback