Grease

Mamma och Pappa vill att vi i familjen ska åka och kolla på musikalen "Grease" i April, då den kommer till Linköping. Ta en helg där och bo på hotell. Ekoxen, som alltid. Frukostbuffén där är inte att leka med! Sviten där är ju oxkså härlig att bo i. Åter till musikalen. Jag vill ju just nu se musikalen "Rent". Men ingen vill gå med mig. Grease är ju inte helt fel heller. Det skulle alla fall vara kul med en liten weekend med familjen. Det var länge sedan. Men fan, det är ju klartjag ska på grease =) Rent kan jag ju också se. den 29 september är det premiär för  "The sound of music" på göta lejon. Den skulle jag också vilja se. Mamma fyller år den 29 september så detta kanske är en bra present. Även fast föreställningen visas för allmenheten först den 30, så skulle det vara kul att bjuda mammsen på det. Nu - middag! Det luktar potatis och purjolöksoppa. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNOBB!!!

2007-02-18 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback