Glass i stora lass

Igår var det den 25/2 - även kallad glassdagen. Igår åt jag glass hela tiden. Det är nästan skrämmande.

√ Fruktsallad med glass till frukost (!) - Man äter lixom inte glass till frukost.
√ Sedan var det lunch, då åt vi pasta med köttfärssås. Ingen glass till det. MEN.
√ Det fanns fruktsallad kvar och den var jag snabb på att ta tillsammans med glass, förstås.
√ Ännu lite senare njöt jag av fruktsallad med glass. (eller jag kanske ska säga glass med fruktsallad)
√ Vid det här laget var fruktsalladen slut, därför åt jag bara glass.
√ Nu kommer bror in med vaniljglass med krossad choklad i. Detta var svårt att motså, så även det slank ner.
√ Till middag åt vi pannkakor. Till det - självklart glass

Nu förstår jag varför jag inte kunde somna om igår, efter att B ringde och väckte mig. Jag hade så så dåligt samvete för all glass jag åt... Herregud, kan man äta såhär mycket glass på en dag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt (a)

2007-02-26 @ 18:52:13
Postat av: Bay

Man kan äta mer glass än det, haha. Nej, kanske inte till frukost, men vafan, det gör jag ändå ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback