A list

VAD HETER DU? Emma

NÄR ÄR DU FÖDD? 5 December 1990

VAR ÄR DU FÖDD? Eskilstuna

VAD HAR DU GJORT IDAG? Ätit lunch med mormor och varit i Västerås

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Tittade på film med M,C & B.

VAD VILL DU HELST HA NU? En hjärna som kan allt, så att jag slipper att plugga på lovet.. BLÄÄ

HAR DU NYTVÄTTAT HÅR? Japp

VILKEN SKIVA VAR DEN SENASTE DU LYSSNADE PÅ? "Private Paradise"

NÄR BLEV DU FOTOGRAFERAD SENAST?
Idag

VILKET ÄR DITT LIVSMÅL? hm.. vet inte..

HAR DU ANVÄNT NÅGON HÅRPRODUKT IDAG? Nope

HUR MÅNGA SPEGLAR FINNS DET I DET RUM DU ÄR I NU? En

VAR ÄR DU NU? I mitt rum

NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST? Igår

MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ? Ja =) Träffade Ove!

ANVÄNDER DU ICQ ELLER MSN?
MSN

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Idag

VAD?
Ett armband

AV? Mormor

VAD DRACK DU SENAST? En Coca Cola

UMGÅS DU MED DINA KLASSKAMRATER EFTER SKOLTID? Japp

VILKA? Mest med Amelie och Bea

GOTH ELLER POP? pop

HARDCORE ELLER HIPHOP? Ingen av dem..

HAR DU EN HÅRBORSTE I DIN VÄSKA? Ibland

VAD VET INTE MÅNGA OM DIG? Hemlis :)

HUR MÅNGA LAMPOR HAR DU I DITT RUM? Oj! 7 stycken

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Svarta

VAD TYCKER DU OM SEX & THE CITY? I LOVE IT!

LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? Ja :)

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR? På högstadiet hörde jag det varje dag. Men inte lika ofta längre.

HUR MÅNGA SPRÅK KAN DU PRATA: Fyra stycken.

SKULLE DU KUNNA HA SILIKONBRÖST? Nej.

HUR MÅNGA HÅL HAR DU I ÖRONEN? Två

VEM PRATADE DU MED SENAST? Mamma

VAD PRATADE NI OM? Allt :)

HUR MÅNGA NYCKLAR FINNS DET PÅ DIN NYCKELKNIPPA? Två

VILKEN SVORDOM ANVÄNDER DU MEST? Försöker att inte svara alls..

ÄGER DU EN iPOD? Nej.

SKULLE DU HELLRE TA BILDEN ÄN VARA MED PÅ DEN? Jag tar nog hellre bilden.

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG? Stockhom Boogie

HAR NÅGRA AV DINA VÄNNER BARN? Ja.

OM DU VANN PÅ LOTTO, VAD ÄR DET FÖRSTA DU SKULLE KÖPA? Jag skulle nog skänka pengarna till välbehövande och till forskingar..

HAR NÅGON NÅGOSNIN KALLAT DIG LAT? Ja.

FÖREDRAR DU VANLIG- ELLER CHOKLADMJÖLK? Gillar inte mjök så mycket. Men dricker hellre lättmjölk än cohkladmjölk.

NÄR VAR SENAST NÅGON STÖTTE PÅ DIG? Precis nu håller en på.. :/

VILKEN ÄR DIN FAVORITÅKATTRAKTION PÅ ETT NÖJESFÄLT? Jag är inte så mycket för att åka karuseller.
TROR DU FOLK PRATAR BAKOM RYGGEN PÅ DIG? Ja..

TITTADE DU PÅ TECKNAT NÄR DU VAR LITEN? Ja och jag kollar fortfarande :)

HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? Jag har min tvillinbror Joakim. ( Eller hur var det där, Amelie? ;))

ÄGER DU NÅGRA BAND T-SHIRTS?
Jag har en tröja som jag köpte på Markoolios konsert när jag var liten!

NÄR FLÖG DU SENAST? I sommras

LÄSER DU FÖR SKOJS SKULL?
 Japp :)

PRATAR DU NÅGRA ANDRA SPRÅK?
Ja.

HAR DU EN STATIONÄR DATOR ELLER EN LAPTOP? Jag har både en sationär och en laptop

VILL DU JUST NU HA NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGS?
NEJ!

TYCKER DU ATT KILLEN BORDE BJUDA PÅ FÖRSTA DEJTEN? Japp

VAD HAR DU MED DIG IN PÅ BION? Beror på..

VEM VAR DIN FAVORITLÄRARE? Lennart! Nu är det Inkeri.

VAD ÄR DET FÖR VÄDER? Det snöar.. och är minusgrader.. BLÄÄ

HAR DU EN BLOGG? Ja..

GILLAR DU DIN BOENDESITUATION? Ja. Här är min trygghet..

HUR MÅNGA TIMMAR MÅSTE DU SOVA FÖR ATT KUNNA FUNGERA? MINST 8!

ÄTER DU FRUKOST DAGLIGEN? Japp

ÄR DINA DAGAR FULLBOKADE & STRESSIGA? Oftast..

HAMNADE DU OFTA I TRUBBEL FÖR ATT PRATA PÅ LEKTIONERNA? Nej.

VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT? Jag gillar nästan all frukt!

BRYR DU DIG OM ANTALET KALORIER I DET DU KÖPER? Nej

ÄR DU PETIG NÄR DET KOMMER TILL STAVNING & GRAMMATIK? När jag skriver skolarbeten, Ja. Annars så får det bli som det blir.

VAD VAR DET SENASTE DU ÅT? Tacos

HUR VALDE DINA FÖRÄLDRAR DITT NAMN? Emma fick jag eftersom mamma och pappa gillade det. Lovisa fick jag efter min mammas och hennes syskons faster, som hette Johanna Lovisa.  Min kusin heter Johanna efter henne.

GILLAR DU SENAP?
Inte orginal. Men jag gillar mammas hemmagjorda.

SOVER DU PÅ SIDA, MAGE ELLER RYGG? Sida/Mage

VILKEN KARAKTÄR FRÅN EN FILM PÅMINNER MEST OM DIG SJÄLV?
Oj, vad svårt.. Jag vet inte.. Vad tycker ni?

HAR DU NÅGONSIN KÖPT NÅGOT FRÅN eBAY? Nej.

TYCKER DU OM ATT KRAMA FOLK?
Haha, beror på vem jag ska krama.

SKULLE DU SÄGA ATT DU ÄR TRENDIG? haha. Nej.

ÄGER DU EN DIGITALKAMERA? Ja

STÖR DET DIG OM NÅGON SÄGER ATT DOM SKA RINGA MEN INTE GÖR DET? Ja.

VILKA BÖCKER, OM NÅGRA, HAR FÅTT DIG ATT GRÅTA?
Oj, oj, oj. Väldigt många.

FÅR DU DÅLIGT SAMVETE EFTER DU ÄTIT KÖTT? Nej. Det kanske man borde ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback