Tankar

Det finns mycket tankar i mitt huvud nu. Så mycket jag skulle vilja göra. Så mycket jag undrar över. Så mycket som jag inte kan få svar på just nu. Det tar sin tid att få svar på vissa saker.
 
Någon dag ska jag ta mig tid och ork och skriva ner alla mina tankar. Det är viktigt. Jag vill ha mina tankar sparade. Alla mina känslor. Både bra och dåliga. Det är så svårt att få ner dem "på papper". I ord. Men det kommer. Det vet jag.

Jag tror jag ska köpa mig en dagbok. En fin. Riktigt fin. Känslor ska skrivas ner i den. Tankar ska skrivas ner. Så får det bli. Ska vänta tills jag hittar en som jag verkligen vill ha. Till dess får jag skriv apå löspapper eller här på bloggen. En fin ska jag ha!

Blir inte så mycket bloggande just nu. Ingen insperation. Ingen lust eller ork. Så är det ibland.. Men å andra sidan så blir det mer tid för andra roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback