Nära döden och julgran

Har varit i Linköping de senaste dagarna. Igår morse blev jag väldigt sjuk. Feber och ont i halsen. Jag skulle åka hem samma dag, så höll masken om att jag inte mådde bra. tog tåget hem vid 18.00. Det var det värsta jag varit med om, tror jag. Trodde jag skulle dö. Det blev typ svart för ögonen och allt bara snurra och det var helt hemskt. När jag kom hem så visade det sig att jag hade 41 graders feber. Vaknade upp imorse och febern var borta. Hur skönt som helst. Sängen var helt fuktig när jag vaknade för att jag svettats ur febern. Har fortfarande ont i halsen och huvudet, men de ska säkert hinna gå över till imorgon.

Det är riktigt bra att vara sjuk den 23 december. Man behöver inte hjälpa till med något och det går så många underbart veckra filmer på tv. Oj, vad jag har gråtit idag. Tänk så mycket vackra berättelser det finns.

Har precis klätt granen. Rött och guld blev årets tema. hade i massor av kulor och så även några rosetter. Tror några har kommit bort från förra året. Hittade bara fem stycken. Lite tråkigt, men det går ju att göra fler till nästa år.

Nu ska jag slå en en jävla massa paket. 37 stycken. Sen blir det myskväll med familjen!
 
Ha en trevlig kväll, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback