Min hjälte

Jag har behandlat dig illa många gåner. Jag har ignorerat dig, men jag har också uppskattat dig. Jag är så glad att vi fortfarande finns hos varandra. Att du finns för mig. Den senaste tiden har du varit min hjälte. Och jag har varit prinsessan, precis som förr! Du räddar mig varje gång. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Oavsett hur vår relation utvecklar sig, så vet jag att vi kommer att vara vänner för livet. vi är gjorda för att vara med varandra - Hur väljer vi själva. Det här känns jättebra!. Jag kommer alltid att komma ihåg dig som min hjälte!

Du visade för mig att det går att rädda liv, bara genom att vara sig själv!

Du satte ribban högt. Det blir tufft nu! :)

Kommentarer
Postat av: M

Du kommer alltid vara min prinsessa!=)

2007-12-17 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback