Julafton

Det har varit riktigt trevligt idag. Glömde till och med bort för en stund att jag mådde dåligt. Nu efteråt känner jag mig väldigt sliten, men det var värt det.

Vi spelar som sagt om julklappar. Så vissa saker jag har fått är därför småsaker och opersonliga, men bra att ha grejer. Jag och min bror får ju vanliga julklappa och är med på det, så under de senaste åren har jag fått massor av bra att ha grejor til jag flyttar hemmifrån. Jättebra tycker jag. Måste säga att jag inte är så mycket för julklappar och presenter. blir ju inte ledsen när jag får, men skulle inte bli ledsen om jag inte fick heller. Förstår ni? Kanske vuxit i från det. Om man nu gör det?

Det här blev årets skörd i alla fall:
♥Presentkort, Bio. (Det måste nog  vara den bästa present för mig, som älskar bio. :) -Du och jag batt- )
♥ Spel - Maxi Yatzy
♥ Speciell gele för lockarna
♥ Speciell borste för lockarna
♥ Dvdfilm - Bangkok Hilton
♥ Overknee strumpor * 2 - Svar och Silver
♥ 4 Tandborstar och 4 tandkrämstuber
♥ En sax
♥ Massor av tesorter i jättefina småburkar. (Åh, vad jag älskar dem)
♥ Tekula
♥Bäddsett
♥ Adventsljusstake
♥ Lila leggins
♥ Mönstrad klänning
♥ Svar klänning
♥ Hallonröd/rosa topp
♥ Senaste Harry Potter boken
♥ En bok om efterrätter
♥ En bok om olika smoothisar och fruktdrinkar -Det kommer blir mycket goda saker i sommar- :)
♥ Spel - Så det kan låta (Haha, Det ska provspelas imorgon) Hoppas det är låtar man känner igen, annars är det ju inte så kul. Tur att man spelar i lag.
♥ Hårfön med olika tillbehöv
♥ Olivtvålar
♥ Tvål från Barnönglen
♥ Galgar
♥Svara bumoullsleggins
♥ Ansiktskräm
♥ Kalender för 2008
♥ Rougeborste
♥Spegel
♥ Handskar
♥ Korsord och annan hjärngymnastik - Kan jag behöva :)-
♥ Gummi handskar, hahah

Kommer inte på något mer nu. Listan kanske fylls på. Det är bra att ha lite koll på vad man fått..

Hoppas ni haft en riktigt trevlig julafton, tillsammans med nära och kära. För det är ju det viktigaste! God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback