Gott nytt år!

Nu är det bara några minuter kvar till nytt år. Känns spännande. Jag ser verkligen fram emot det. Jag brukar ge löften, och hade tänkt ge det i år med. Men jag har istället skrivit ner tio olika saker, som jag ska försöka uppfylla/hålla under året. Med hjälp av dessa 10 punkter ska jag försöka göra 2008  till det mest underbara hittills! Vad punkterna/löftena innebär, behåller jag för mig själv, för nu i alla fall

Jag hade tänkt precis som alla andra att göra en sammanfattning av året som gått. Skrivit lite om varje månad. Men nu ser jag bara framåt och struntade i det. Jag har dock bestämt att jag ska skriva en sammanfattning av varje månad 2008, för ett om precis ett år ha en hel resumé av mitt år.

Jag vill tacka alla vänner, familj osv för detta år och hoppas på fler underbar år tillsammans med er!

Nu ska jag skåla med champange!
GOTT NYTT ÅR, VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback