Så är det

Tur att jag har tjejerna i skolan. Under skoldagarna känns allt okej, men så fort jag kommer hem vill jag bara härifrån. Jag vill bort. Inte hemmifrån, för jag trivs ju hemma. Men Bort någonstant bara.

Iblnad önskar jag att jag var penisonär och bara kunde dra från allt när jag ville. Men så lätt är det ju inte. synd. allt blir bara så jävla fel.  Skulle så gärna vilja åka till Frankrike nu. Skulle behöva det som fan. Kollar på bilder varje dag från frankirke, och från johanna och jaqcues bröllop och alla bilder på alla jag känner där.

Kände mig jätteelak mot BEABATTEN, när jag sa att vi inte kunde åka till Stockholm. Så jag ringde henne nyss och sa att vi åker i alla fall.  Tror jag kan behöva komma bort lite, även om det bara är för en natt. Vi ska mysa. Äta coscos (om vi hittar) och myspysa ännumer. SPEMMOSOSOSOSOSO OCH BEABATTTTTENmys alltså.

Hoppas jag känner mig bättre snart. Jag orkar inte det här.


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: bea

JAAAA myspysssss snällissötis SPEMMOSOSOSOOSOSOOSooOo <333

2007-08-30 @ 18:52:48
URL: http://haardrain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback