Övningskör

Jag och mamma var ute och köprde en stund. Sedan stydre jag mot Ica Ekängen för att handla. Säger bara en sak och det är att denna vecka kommer vi att äta jättegodmat. :) Imorogn är jag ledig och till lunch har jag köpt allt som behövs för att göra tonsikssallad á la Claude Martinez. Helt underbar, undra om jag lyckas göra det lika bra som honom. Tveksamt.

Besöket hos doktron gick sådär. Ska fortsätta med sjukgymnastik tydligen. fast det inte hjälper, men helt okej för mig, får täna på gym gratis. :) Doktorn var nog inställd på att inte ge mig en operation, men så berättade pappa vad skidlanslagsläkaren och min sjukgymnast sagt, då ändrade han uppfattning och frågade efter lite uppgifter som var nödvändig för en eventull operation. Fick ta blodprov, för att kolla om jag tål kontrast. Gör jag inte det såkan jag inte göra magnetröntken. Så fort de har fått resulteten så ringer de upp sa han. Bli väl säkert om ett par månader. haha. Nej, men Vi ska nog sätta fart på dem. :) Skulle få veta vilket datum jag ska göra magnetröntken, när de ringer. De sa att de skulle ta några månader. På idrotten ska jag bara vara med om det känns bra i knät. Ska träna hos sjukgymnasten, eftersom han kan kolla mitt knä då innan och efter träning. Blir ju svullet varje gång.

Skönt att vara ledig imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback