Onsdag

Igår var jag ute och gick. Tror att min benhinneinfamation har kommit tillbaka. Har så jäkla ont. Kunde inte ens sova inatt. Trots att jag sov med "fotbollsstrumpor". Brukar bli bättre när det är varmt. Jäkla skit.

Igår åt jag hos mormor! Och vad hade hon gjort till efterrätt om inte danskäppelkaka! Bästa. Bara för att jag och bea batten pratade om det samma dag :) Åt som en tok. Sen kunde jag knappt röra mig. Men jag gick hem i alla fall och lite till :)

Aramis har fått stora skavsår från gipset. Köttsår. Stackarn. Så han fick vara utan gipset inatt. Han ligger i alla fall bara ner´, så det kan inte spela så stor roll.

Lång dag idag. Vi slutar nästan 4. Inte vanligt  för oss i S02a. Fast det lär det ju bli. kvart i 7 på torsdagar är mindre kul.

Om man skulle skriva ut sin Svenska uppgift? Så får det bli. Måste gå och packa ner något smärtstillande, ifall det blir värre i benhinnorna.

Kommentarer
Postat av: Ylva

går ni i skolan till kvar i 7 på kvällarna? ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback