Måndag, en förlängdhelgdag

Kanske för vissa av oss i SO2A. Många har bara en till två lekjtioner och vi börjar väldigt sent. Härligt. Idag står det bara Naturkunskap på schemat. Med start 13.30. Kändes som om det var precis vad jag behövde. Var helt slut igår. Jobbigt att vara på dop ;) Bli lunch med mormor idag. Sen promenad med Aramis, då mormor inte kan ta ner honom för trappen, nu när han är gipsad. Peter och moster trodde att de kunde ta av gipset vid veckans slut. Han kommer inte att kunna springa och ha sig då,  utan måste fortsätta ta det lugn, korta promenader och så.

Kollade nyss mitt konto och såg att jag har mycket pengar där. ca 5000. Hade lite pengar kvar från Frankrike, plus att pappa och mamma ger oss samma summa som studiebidraget, även på sommaren. Så ska ta ut det mesta av det idag och lägga undan det. Annars köper jag bara massa ondöiga saker som jag inte behöver. Jag vill ju ut och resa, så nu ska det sparas! :)

Nu blir det frukost, annars kommer jag inte orka någin lunch sen. Tveksamt om jag gör det i alla fall. Men behöver inte täa så mycket till frukost. Vet ju vad som väntas till lunchen! :)

Ha en bra dag, vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback