Lunchen

Lunchen i skolan idag var väldigt rolig. Fan va vi skrattade. God mat för en gångs skull! Lax!

Har tappat bort min kalender. Skit! Jag hade skrivit upp massor. Hela mitt minne var där i, för att jag inte skulle glömma något. Typiskt att jag inte skrev i mitt namn. Kanske att Helena tog den, eller att den ligger kvar i klassrummet. Får kolla imorgon. Kan ju faktiskt ligg ai skåpet med. Hoppas den hitter till mig igen. :)

Var så sugen på något tidigare ikväll. Så bakade chokladbollar. Nu mår jag illa. Som det kan bli. Hoppas vi inte har något att göra till imorgon. I så fall vet jag inte om det. Men tror inte det var något. Och på fredag är det idrottsdag. Hittar jag den inte imorgon så, går jag och köper en. Ska kedja fast den i min väska sen. :) haha. Funderar på om jag ska titta på en film. Så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback