Imorgon

Imorgon far jag till france. Är nästan oackad och klar. Ska ner ett par shorts, plattong och sådant som jag kommer behöva idag. Har inte packat handbagageväskan än. Så pass och sådant är inte heller nerpackat.  Det gör jag i kväll. Jag vill ha min kudde med mig. Vet inte om den är för stor. Hoppas inte. Vår våg har lagt av. Det var ju trots allt lika gammal som mamma, så får gå och låna våg hos moster. Måste ju väga bagaget. Här betalas ingen övervikt :) Idag ska vi fixa "ätbara" saker som moster vill ha från Sverige. Växla pengar och sätta in pengar på kort. Det visade sig igår att mitt EU-kort hade gått ut. Det där kortet som gör så att man får gratis sjukvård. 28/6 gick det ut. haha. Onödigt att inte ha det till efter sommaren i alla fall. Jaja, nu får jag ta med något papper. Det går det med. Jag planerar inte att bli sjuk. Hårspray måste även införskaffas. Annars har jag fått ner det jag behöver.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback