Frankrike

        image60                                                


1. Vingen taget från planet. 2. Bror och jag på planet 3. Moster och Jocke åt McDonald's. Jag tittade på. BLÄÄÄ 4. Den där gubben står innanför dörren hos moster och morbror. Jag tror alltid att det är någon riktig människa. Jag är artig så jag hälsar alltid på den. :) 5. Claude hade köpt massa mums till mig och honom. 6. Porten 7. Upsint 8. Moster fina rosor. 9. Lite blommor. 10. Bron. 11. Mina, min favvis! 12. Vi spelade kort flera gånger om dagen. haha Bajskul! 13. Läste boken Matilde skrivien av Denise Rudberg. LKämnade kvar den så moster kunde läsa i vinter. :) 14. Jättestor bifftomat! Har aldirg sett en sådan stor! 15. SPINDEL! UCSH! Moster vet hur man handskas med dem i alla fall :) 16. Jag och moster på resturangen. <3 17. Calude skulle hälla upp vatten åt mig. Han har ett "hål" i ögat så han ser knappt något, så han hällde utanför. Där satt jag och åt i alla fall. Undra vad de på restuarangen trodde jag hade gjort. Måste också säga att det vi åt på restaurangen var bland det godaste jag ätit. 18. Ticki och Chini! Chini-pinni är min favvis. 19. Det blir kväll i Frankrike också, konstigt nog. 20. Skaul, min kelkorv. haha. När vi skulle åka hem la han sig framför porten och vägrade flytta på sig. Han ville inte att vi skulle åka. :) haha 21. Miss max. Gammaltant nu ju. :)

Frankrike har varit underbart kul, trots att väder varit rent ut sagt skit. Regnat varje dag. Kul hade jag i alla fall. Liiiiiite för mycket alkoholintag, vissa dagar. Men va fan. Vi är ju i Frankrike. liiiite för mycket gooooodmat. och massor av kortspel. En dag i Paris han jag och bror också med. Vi åt middagar tillsammans med alla varje kväll. haha. Måste säga att franska människor är mycket mer social och trevliga en oss svenskar. Vilka tråkmånasar vi är. KÖPT MIN CHANELPARFYM. Vilket var viktigaste av allt! :) haha. Vi har kollat på foton i massor. Jag och moster besökte den lokala nattklubben, när bror och claude hade gått och lagt sig. haha. BÄST! Vi har gjort mycket på deras marker. Jag har resnast ån. Haha. I gummistövlarbyxor. Måste hitta en bild på mig i dom. Väldigt sexigt!

Mer om France en annan dag. Nu är det snart sovdags ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback