Frankrike eller inte?

Min morbor ska i oktober göra en ögonoperation. Väldigt allvarlig. Han kommer efter operationen bli tvungen att ligga på mage och titta rakt ner i minst 15 dagar. Vi (jag, bror och mormor) skulle ha åkt ner 17 dagar efter operationen. Under morbrors rehbelitering så kommer moster behöva mata honom och allt. Han får inte röra sig. Moster får inte lämna honom för en minut. Är det så att det är garanterat (elelr det kan det väl aldrig vara när det gäller sådana saker) att han kan göra allt som vanligt efter dessa 15 dagar, så är det klart vi kan åka. Så de skulle kolla med doktorn hur det låg till. Morbror kommer att bli galen om han måste ligga stilla i 15 dagar. Stackran. Är så glad att det inte är jag.Jag skulle få panik. Hoppas i alla fall allt går jättebra och att han inte behöver lida så mycket.

Det var allt för mig idag. Snart är det dags för mig att sova.

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback